15.10.2015, 04:44 PM
Нещодавно мені написало у ПП декілька розробників з ідеєю створення на базі Joomla! Україна краудфандингової платформи, або іншими словами — створення спільнокошту по розробці розширень.
Пропоную тему для обговорення такого проекту — його доцільність для користувачів та розробників.
Щоб зацікавити спільноту розробники можуть у стисненому вигляді описати деякі свої ідеї.
Хочу звернути увагу, що краудфандингова платформа буде на декількох мовах з метою привернення уваги міжнародної спільноти Джумла. Такий підхід дасть розробникам хороший старт у розробці розширень, адже спільнокошт на Заході є дуже розвинутим і за хороші ідеї користувачі згодні платити.
Прошу до обговорення!
Отже, ідеї є наступними:
1. Розробник виставляє свій проект і якщо він є цікавий для адміністраторів сайтів, то на такий проект збираються кошти для його реалізації.
2. Розробник ВЖЕ створив певний продукт, який виставляє на платформі. Тут можливо є якась демка, саме розширення сире, але ідея розвитку такого розширення є дуже потужною. Тому задля розвитку такої ідеї користувачі спільними зусиллями допомагають довести продукт до стабільної версії, шляхом накопичення коштів.
3. Є готовий продукт, але він не дуже активно розвивається. Для того, щоб розробник не закинув свій продукт спільнота збирає кошти на його розвиток (щось більше схоже на пожертвування, але з точки зору спільнокошту).
Що таке спільнокошт?
Краудфандінг (спільнокошт) — співпраця людей, які добровільно об'єднують свої гроші або інші ресурси разом, щоб підтримати зусилля інших людей (розробників розширень).
Для стартування збору коштів обов'язково повинна бути задекларована мета, визначена ціна її досягнення, а обрахунок усіх витрат і процес збору мають бути відкриті для публіки у вільному доступі.
Пропоную тему для обговорення такого проекту — його доцільність для користувачів та розробників.
Щоб зацікавити спільноту розробники можуть у стисненому вигляді описати деякі свої ідеї.
Хочу звернути увагу, що краудфандингова платформа буде на декількох мовах з метою привернення уваги міжнародної спільноти Джумла. Такий підхід дасть розробникам хороший старт у розробці розширень, адже спільнокошт на Заході є дуже розвинутим і за хороші ідеї користувачі згодні платити.
Прошу до обговорення!
Отже, ідеї є наступними:
1. Розробник виставляє свій проект і якщо він є цікавий для адміністраторів сайтів, то на такий проект збираються кошти для його реалізації.
2. Розробник ВЖЕ створив певний продукт, який виставляє на платформі. Тут можливо є якась демка, саме розширення сире, але ідея розвитку такого розширення є дуже потужною. Тому задля розвитку такої ідеї користувачі спільними зусиллями допомагають довести продукт до стабільної версії, шляхом накопичення коштів.
3. Є готовий продукт, але він не дуже активно розвивається. Для того, щоб розробник не закинув свій продукт спільнота збирає кошти на його розвиток (щось більше схоже на пожертвування, але з точки зору спільнокошту).
Що таке спільнокошт?
Краудфандінг (спільнокошт) — співпраця людей, які добровільно об'єднують свої гроші або інші ресурси разом, щоб підтримати зусилля інших людей (розробників розширень).
Для стартування збору коштів обов'язково повинна бути задекларована мета, визначена ціна її досягнення, а обрахунок усіх витрат і процес збору мають бути відкриті для публіки у вільному доступі.